Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.

Cumparatorul are dreptul  sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului. 

Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate:

 - Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

 - Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje) – in cazul lipsei ambalajului original, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea produsului.
Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului.

 - Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 - Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

ATENTIE. Produsele croite pe dimensiuni personalizate NU se pot returna decat in conditiile in care nu sunt conforme din punct de vedere al calitatii materialului, prezinta rupturi sau pete care nu se curata la o spalare normala. 

Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:

  1.    Completează  formularul de retur asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
  2.    În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model, schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
  3.    După aprobarea cererii de retur vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. 
  4. Rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice.

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  •        Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  •        Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne suni la 0763 577 651 | Program; L - V; 09:00 - 17:00

SCHIMBURI

IMPORTANT
- Va rugam sa verificati produsele inainte de a le spala sau folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.

- In cazul unui produs defect, se va schimba doar piesa care este defecta, iar noi suportam costurile transportului. In cazul in care produsul respectiv nu mai este in stoc, se poate schimba cu oricare alt produs (se achita diferenta daca preturile sunt diferite) sau se poate returna. Daca avem produsul respectiv in stoc iar Dvs. doriti sa schimbati cu alt model, costurile transportului, respectiv 34 lei tur-retur, vor fi suportate de catre Dvs.

- Daca doriti sa schimbati un produs cu un alt model de pe site, completati formularul de mai jos, la contul bancar scrieti „000”, la sectiunea informatii despre produs bifati „schimb cu produse diferite”, iar in campul „defecte sau alte detalii” scrieti codul/codurile produsului/produselor cu care doriti sa schimbati. Noi trimitem curierul sa ridice produsul/produsele de la Dvs (este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului – pentru produsele neambalate corespunzator, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea acestora). In cazul in care exista o diferenta de pret, aceasta se va regasi pe awb-ul noului colet, impreuna cu costul transportului tur-retur (34 lei). Aceste costuri vor trebui achitate de Dvs catre curier in momentul in care primiti coletul.

 

 



Intrebari frecvente

Afla ce intrebari au clientii nostrii cu privire la amplasarea draperiilor si perdelelor.

Cum masor?

Answer Content

Ce culori mi se potrivesc?

Answer Content

Ce inseamna Blackout mai exact?

Answer Content

Cat dureaza manopera?

Answer Content

Trebuie sa vin la showroom daca doresc draperii si perdele personalizate cu design special?

Answer Content

Cum fac retur?

Answer Content

Ce fel de materiale folositi?

Answer Content

Aveti si galerii? Daca da, se pot asambla pe dimensiune personalizata?

Answer Content

Ce tipuri de cusaturi se pot realiza?

Answer Content